Frakt fra Tyskland

Sender de til Norge da? Jeg så at de ikke sender til Sveits, som ei heller er et EU-land, så kan hende det blir krøll. Selges slike ikke også hos www.conrad.se ? Jeg ville bare ringt ELV og hørt med dem.
 
Sie zahlen per Vorauskasse. Wir berechnen die tatsächlichen Versand- und Transportkosten und wählen eine kostengünstige Versandart für Sie (Sonderregelung für Österreich und Schweiz).

Altså, man betaler på forhånd (overføring BIC/IBAN osv). De velger da det billigste forsendelsesalternativ. Det står også litt lenger opp at man slipper å betale MwSt (moms).
 
Da ser det vel greit ut , da? VISA tilsvarer vel forhåndsbetalig, skulle jeg tro. Hørte akkurat på the amil Show om brygging av Dunkelweizen, og da fant jeg ut at jeg måtte ha bedre temperaturkontroll på gjæringen min. Ingen muligheter til å gjære ved 17 °C uten en slik dings. I alle fall ikke her i huset.
 
At du greier å finne plass til sånt i leiligheten. Bor du fremdeles samme sted som på den tiden Norge Rundt var på besøk hos deg?
 
Jeg fikk nettopp en slik i posten. De hadde lagt til 11.64 Euro i frakt.
Den kostet meg 437 kroner + mva. og postens gebyr.

BM
 
Samme leilighet, men en del oppussing. Har snekret hyller hvor jeg har plass til et kjøleskap med en liten frys på gjesterommet. Hyllene huser delene til bryggeriet når de ikke er i bruk, kjølsekapet er forbeholdt øl, og den lille fryseren er full av humle. Jeg brygger på kjøkkenet, men gjør det stort sett på tider av døgnet da det (i alle fall i teorien) ikke skal genere resten av familien. Det hjelper selvsagt å ha en grei kone. Sist jeg tappet øl på flasker vasket hun alle flaskene mens jeg gjorde klar resten av sakene! Fantastisk!
 
bidland skrev:
Jeg fikk nettopp en slik i posten. De hadde lagt til 11.64 Euro i frakt.
Den kostet meg 437 kroner + mva. og postens gebyr

Altså i overkant av 600?
 
Tilbake
Topp