ITC 310T

Stenumgard

Norbrygg-medlem
Noen som har noe erfaring med denne? Kom over en på ebay, men vet ikke om det er noe til tess.

Edit: Ser de har en på BryggSelv, men med frakt kommer den på 720,-.
 
Har testet ut modellen under ITC308T ,funker som lovet og bra skrudd sammen....virker som det er bra saker...
Sikkert ikke så mange som har erfaring med akkurat den modellen da den er nettopp kommer...
 
Jeg bestilte via bryggselv, veldig spent på hvordan den fungerer med flere temperaturer. Kan den hamle opp med stc1000p?
 
Jeg har også bestilt fra Bryggselv (introduksjonstilbud til og med i dag) til erstatning for en hjemmemekket Stc-1000.
 
Kan en bruke denne sammen med f.eks en kokeplate? Har en analog induksjonsplate som er litt vanskelig å finjustere til å holde seg stabil på ønsket temp.
 
Kan en bruke denne sammen med f.eks en kokeplate? Har en analog induksjonsplate som er litt vanskelig å finjustere til å holde seg stabil på ønsket temp.
Skulle vel i teorien fungere : Temperature Control Range : -50~120℃
Kommer vel an på om temp-proben som følger med tåler å ligge i "kokende" vørter
 
Les spec'en
-Control Output Current: Max.10A
-Voltage: 100~240V AC
-Power: Max.1200W(110V)/2200W(220V)
Dersom du nærmer deg max belastning under kontinuerlig drift, sliter dette mye på utstyret....
 
Kan du begrunne det?
Selv om den er lagt for å bryte 2200W, så er den ikke laget for å bryte 2200W kontinuerlig, gjerne 15-20 ganger per time. Du vil som msevland sier, slite mye på utstyret(relè), og få mye varmgang. Jeg tipper de ikke har fått plass til særlige kjøleribber i den kompakte enheten.

Det går sikkert, men jeg ville ikke gjort det.
 
Fungerer veldig fint hos meg. Har brukt den en stund på en fryser for å holde -0.3 til 0 grader celsius. Skal teste den ut på samme fryser til helga som "gjæringsrom" for 3 carboys med forskjellige pils/lager som skal brygges.
 
Tilbake
Topp