Tom.I skrev:Hva finner ikkje den ventilen på nettsiden til jula. Har du link eller delenummer på den?
Tom.I skrev:Hva finner ikkje den ventilen på nettsiden til jula. Har du link eller delenummer på den?
Hansenbrygg skrev:Er det trygt å skru av regulatoren på disse julaflaskene når det er innhold igjen i O₂-flasken? Den vil ikke blåse ut oksygen? Har litt noia når jeg ser hvilke skader oksygen kan gjøre
Rutof skrev:Send mail på følgende adresse
order@jula.com
MIGNON oxygen reducer M12X1 RH-IT 220500
Vi har sådana som reservdel och de har beställnings nummer R020334 och kostar 199:-
borander skrev:Hansenbrygg skrev:Er det trygt å skru av regulatoren på disse julaflaskene når det er innhold igjen i O₂-flasken? Den vil ikke blåse ut oksygen? Har litt noia når jeg ser hvilke skader oksygen kan gjøre
Den kommer jo med en ventil som stenges når du skrur den av. Du vil heller ikke få noe skader med mindre du smører oppsettet ditt med fett.
Ingemarh skrev:borander skrev:Hansenbrygg skrev:Er det trygt å skru av regulatoren på disse julaflaskene når det er innhold igjen i O₂-flasken? Den vil ikke blåse ut oksygen? Har litt noia når jeg ser hvilke skader oksygen kan gjøre
Den kommer jo med en ventil som stenges når du skrur den av. Du vil heller ikke få noe skader med mindre du smører oppsettet ditt med fett.
Jeg kjenner ikke faremomentene ved å behandle ren oksygen. Noen som kan oppsummere do's and dont's?
Med familie i hus er det greit å vite hva man driver med...
Sent from my iPhone using Tapatalk