Tråden for dumme spørsmål.

Ja, det virker som en god løsning. Den har sikkert et navn også? :)
Hele den opprinnelige skylleprosessen har vært litt tungvint i mine omgivelser, så jeg har gått bort fra den. Men denne måten ser mye mer gjennomførbar ut
Det blir en slags delvis partiskylling. Til mer vørter du får tappet av til høyere utbytte klarer du. Bare ikke ta en "Finn" når du skal slå den varme vørteren tilbake i kokekjelen. :) Hev og senk bord er ganske billige blitt, så for dere som tapper mellom kjeler så er det noe jeg ville ha sett på om ikke taljer er en mulighet for å hjelpe med løft, eller pumper for å flytte væsken. Dette bordet kan høydejusteres fra 70-119 cm. Usikker på vekta det tåler, men det er jo laga for å tåle et par PC-skjermer som fort blir 20 kg alene. Går an å finne ut. Tipper at det tåler en vekt på 50-60 kg.

Sist redigert:
  • Haha
Reaksjoner: Ove
Det blir en slags delvis partiskylling. Til mer vørter du får tappet av til høyere utbytte klarer du. Bare ikke ta en "Finn" når du skal slå den varme vørteren tilbake i kokekjelen. :) Hev og senk bord er ganske billige blitt, så for dere som tapper mellom kjeler så er det noe jeg ville ha sett på om ikke taljer er en mulighet for å hjelpe med løft, eller pumper for å flytte væsken. Dette bordet kan høydejusteres fra 70-119 cm. Usikker på vekta det tåler, men det er jo laga for å tåle et par PC-skjermer som fort blir 20 kg alene. Går an å finne ut. Tipper at det tåler en vekt på 50-60 kg.

Jeg koker på verandaen, på et bord mellom sittegruppe og solstoler, så noe heve/senkebord blir trangt. Talje er vurdert da skylling av biab-pose ble så knotete, men enn så lenge ble no-sparge den enkleste løsningen for meg.
Men jeg skal se på denne delvise partiskyllingen. Kanskje den kler meg helt perfekt.

Regner med jeg med tiden ender med en grainfather G30 så jeg følger med på finn dott no mens jeg venter og håper på en black friday-løsning

Og samtidig ser jeg nå at ølbrygging har hevet prisen med 1500 ...

Har følere ute på Finn, men er mest fysen på versjon 3 uten "pipen" i midten og den har jeg enda ikke sett til salgs.
8 000 for en ny og 4 000 for en 7 år gammel variant blir litt sånn tja ...

Tilbake
Topp