Nei den har gjor begge hårene på hodet mitt grått, lunefull rakker. Har bare brukt den i 4-5 brygg... men blir like frustrert vær gang
Sterk bitter.Noen tips til et 007 øl? Ikke noe med tørrhumling da jeg er ute etter gjæren fra den batchen. OG ca rundt 1.050.
Takk for tips.Jeg fant et pastasausglass som jeg kommer til å varme opp til 100c å sette på lokk når jeg har kjøpt demKronisk gjæringskar er noe dritt.. du brygger deg halvt i hjel... men til saken, kjøp sånne zipp poser på Ikea eller bruk en boks som kan lukkes helt, sukker er ikke fersk vare, men ømtålig ting i luften.
Ja den ble brukt i helgaSpise opp pastasausen først da håper jeg!
En Brown ale kan funke fint.Noen tips til et 007 øl? Ikke noe med tørrhumling da jeg er ute etter gjæren fra den batchen. OG ca rundt 1.050.
En Brown ale kan funke fint.
Lagde en i fjor sommer, den ble alle tiders
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kan man bruke melasse : http://shop.fkra.no/epages/FKRA.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/FKRA/Products/MELASSE
til noe fornuftig?
Svigerinna mi har 19,8 liter stående
Laget min andre gjærstarter på lørdag. Pga Livets uransaklige og uforutsigbare veier kan eg ikkje brygge før evt i morgen, tirsdag.
Er dette et problem?
1 dag i romtemperatur. 2 døgn i kjøleskap.
Vi snakkar om WLP 007.
Glemte og å ha gjærnæring i. Er det et problem?
Andre tips eg bør vite om 007?
Laget min andre gjærstarter på lørdag. Pga Livets uransaklige og uforutsigbare veier kan eg ikkje brygge før evt i morgen, tirsdag.
Er dette et problem?
1 dag i romtemperatur. 2 døgn i kjøleskap.
Vi snakkar om WLP 007.
Glemte og å ha gjærnæring i. Er det et problem?
Andre tips eg bør vite om 007?