En uke er null problem.Var litt rask med å bestille humle og malt (Galaxy, knust malt og tørrgjær), nå blir det liggende på posten en uke før jeg får henta
Krise?
En uke er null problem.Var litt rask med å bestille humle og malt (Galaxy, knust malt og tørrgjær), nå blir det liggende på posten en uke før jeg får henta
Krise?
Husk at kolonner og destillasjonsapparat i kobber er overlegne kontra rustfritt. Du får et mye smoothere produkt uten svovel. Ikke spør meg hvordan jeg vet det...![]()
Finn, studier gjengitt av QI sier faktisk at fordelingen hundemenneske/kattemenneske er ganske 50/50.Ikke så rart. "Dog people" er i majoritet, og jeg skal ikke si noe stygt om dem.
Uansett: Her er vi vel alle "yeast people".
Finn, studier gjengitt av QI sier faktisk at fordelingen hundemenneske/kattemenneske er ganske 50/50.
Skal forsøke meg på en pils i morra, og får litt dårlig tid så vil kutte noe tid. Hvor galt vil det gå å koke 60 kontra 90 minutter og det går full pupp?
Mine lagres med starsan iHar fått tak i to bryggerifat jeg ikke får brukt enda. Har åpna og vaska de. Tømme for star san og sette trykk på, for så å sette vekk?
Det er vel derfor glassballongene er av brunt glass? Det har ihvertfall jeg alltid tenkt.Må eplecider gjæres mørkt? Eller kan glassballong stå på lyst rom?
Edit: kan jo alltids dekke til med håndkle, men lar spørsmålet stå.
Må eplecider gjæres mørkt? Eller kan glassballong stå på lyst rom?
Edit: kan jo alltids dekke til med håndkle, men lar spørsmålet stå.
Alle drikkevarer(utenom vann kanskje) blir vel påvirket av sollys
Jeg fyller blandekaret (speidelkaret på bildet) helt til randen med starsan, og så driver jeg det ut med CO2.