Kold Brygg
Moderator
Ser fin ut den fra Felleskjøpet.Jeg brukte den her som varmebelte, funket fint det. https://www.felleskjopet.no/hjem-og...us/tilbehoer/varmematte-230v-53x22cm-50319804
Men skaffer etter hvert varmeelement for montering i gjæringsskap
etter tips på forumet.1852M Varmerør, 45w - 30 cm 240V - IP55 - Termisk sikring - Marineshop AS
Prisgunstige varmerør i god kvalitet. Monteringsbrakett (2 stk.) medfølger. - Termisk sikring IP=55 CE-godkjent Må monteres horisontalt. Egenskaper L: 3...www.marineshop.no
Fun fact: kjøpte varmematten som
«hent i butikk», da hadde de funnet frem denne:
Varmematte 3,0x1M 1000W Ebeco | Felleskjøpet.no
Matten er utsyrt med termostat, 2,5 meter tilkoblingskabel og jordet støpsel. Festehull langs mattens ytterkanter. Den tiner normalt opp til 30cm/døgn o...www.felleskjopet.no
Da tenker jeg jeg måtte oppskalert gjæringskaret litt, eller kjørt veldig belgisk/kveik!
Har selv sett på denne fra AliExpress.

19.54US $ 15% OFF|Glass Carboy Temperature Control Kit Controller Brew Heater Homebrew Thermostat EU/UL Plug|Fermentation| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Enkel temperatur kontroll, mye svakere varmekilde.
Alternativet er et 35w varmebelte, hvor man kan klippe et liggeunderlag til.

14.08US $ |Durable Household Brew Belt Fermentation Heating Belt Pad for Beer Wine Spirits with EU PLUG 110 230V Home Wine Making Accessory|Other Bar Accessories| - AliExpress
Eventuelt en litt lenger. Som man surrer et par runder.

10.39€ 35% OFF|220V EU Plug in Power Cord Selbst Regulierung Heizung Kabel für Wasser rohr Einfrieren Schutz, reptilien Haustiere Heizung|Drähte und Kabel| - AliExpress
Har noen brukt varmeteppe som kjøpes for noe hundringser på Biltema eller lignende?