Bjarte H skrev:Da har du litt tid å spare for 10 minutter på 78C burde holde lenge
Rune Alm skrev:Tja. SB taper seg minimalt i verdi. Taper 2-3 tusen når den pakkes opp, men så holder den seg i verdi om den så går 100 brygg. En risikerer også at etter 5 år er nyprisen på SB gått såpass opp at en får igjen det en betalte for den.
Hva er bruktprisen på en BB? Hvor mange med BB stamper dem bort og bestiller SB etterhvert?
Men for all del, den er et rimelig alternativ for å komme igang, men har intrykk av at de fleste oppgraderer til annet utstyr etterhvert.
[Daniel] skrev:Driver og snuser litt på en BB30 for tida. Men jeg har ikke hastverk, noen som vet om en ny og forbedret versjon er i emning?
[Daniel] skrev:Driver og snuser litt på en BB30 for tida. Men jeg har ikke hastverk, noen som vet om en ny og forbedret versjon er i emning?
Roger_L skrev:Ikke så lenge siden de kom med en ny og forbedret versjon.
Jeg har den nyeste V3 og er strålende fornøyd. Skulle bare ønske at det var doblevegger. syntes den er litt vell tynn i godset.
Men ikke no problem egentlig.
Per Inge skrev:Vi er nå kommet med en isolasjonsmatte som er laget for BB30. Jeg regner med at den kommer i nettbutikken i løpet av et par dager.
Roger_L skrev:Per Inge skrev:Vi er nå kommet med en isolasjonsmatte som er laget for BB30. Jeg regner med at den kommer i nettbutikken i løpet av et par dager.
Så bra