Effektivt budget avtrekk

Jeg har drevet med ventilasjon i mange år. Jeg vil utvilsomt anbefale kanalvifte. Denne bruker vi på alt fra storkjøkken til sveis, eksos og sykehus. Den tåler ALT. Kan både suge og blåse og den varer år etter år. Jeg har vel noe som 70% forhandler rabatt så om mange går med tanken om å bygge avtrekk så kan jeg skaffe gode priser på det :)
Hadde vært kjekt å fått en pris på noe slikt. Gode priser er aldri å forakte :D
 
Dette er spennende. Noter meg som interessert også i pris på kanalvifte


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Det var lurt! Hva bruker du under speideren for å flytte den til siden?
(Har du evnt link?)

Jeg vurderte flere alternativer - blant annet teleskopskinner - men det ble kostbart... Så jeg gikk for budsjettvarianten. En plate med vannfast kryssfiner og 8 møbelhjul fra IKEA samt noen eikelister slik at Speidelen ruller rett selv når den er full. Fungerer veldig bra.
.IMG_0576.JPG
 
Vil minne om denne posten. Artikkelen er utgått nå, men hvis en kopierer produktteksten vil den samme viften komme opp med en annen selger. Vi bestilte selv denne etter tips fra Jarle T og kan melde at den er svært potent.
 
Vil minne om denne posten. Artikkelen er utgått nå, men hvis en kopierer produktteksten vil den samme viften komme opp med en annen selger. Vi bestilte selv denne etter tips fra Jarle T og kan melde at den er svært potent.
Ser jo veldig bra ut, men ser ikke ut som denne selgeren sender til Norge. Ingen problemer med å bruke viften til kokende damp?
 
Ser jo veldig bra ut, men ser ikke ut som denne selgeren sender til Norge. Ingen problemer med å bruke viften til kokende damp?
For ordensskyld kan jeg legge ved den eksakte lenken. Det du tolker som at viften ikke sendes til Norge er vel det faktum at selgeren ikke har ferdige rater på shipping and handling til Norge, og at dette må etterspørres spesifikt? Etter å ha gjennomført transaksjonen og mottatt viften kan jeg melde at dette kom på €19,90. Hvordan den er i bruk tør jeg derimot ikke svare på - vi har nemlig ikke montert den enda, og viften er kun prøvekjørt.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp