Ca 1000,- ink. mva.hva betalte du for den vifta?
Ca 1000,- ink. mva.hva betalte du for den vifta?
Hadde vært kjekt å fått en pris på noe slikt. Gode priser er aldri å forakteJeg har drevet med ventilasjon i mange år. Jeg vil utvilsomt anbefale kanalvifte. Denne bruker vi på alt fra storkjøkken til sveis, eksos og sykehus. Den tåler ALT. Kan både suge og blåse og den varer år etter år. Jeg har vel noe som 70% forhandler rabatt så om mange går med tanken om å bygge avtrekk så kan jeg skaffe gode priser på det
Det er derfor jeg har en løsning for å kunne sideforflytte Speidelen etter mesking slik at jeg kan bruke talje til å heve maltrøret.
Det var lurt! Hva bruker du under speideren for å flytte den til siden?
(Har du evnt link?)
Ser jo veldig bra ut, men ser ikke ut som denne selgeren sender til Norge. Ingen problemer med å bruke viften til kokende damp?Vil minne om denne posten. Artikkelen er utgått nå, men hvis en kopierer produktteksten vil den samme viften komme opp med en annen selger. Vi bestilte selv denne etter tips fra Jarle T og kan melde at den er svært potent.
For ordensskyld kan jeg legge ved den eksakte lenken. Det du tolker som at viften ikke sendes til Norge er vel det faktum at selgeren ikke har ferdige rater på shipping and handling til Norge, og at dette må etterspørres spesifikt? Etter å ha gjennomført transaksjonen og mottatt viften kan jeg melde at dette kom på €19,90. Hvordan den er i bruk tør jeg derimot ikke svare på - vi har nemlig ikke montert den enda, og viften er kun prøvekjørt.Ser jo veldig bra ut, men ser ikke ut som denne selgeren sender til Norge. Ingen problemer med å bruke viften til kokende damp?