Skriveleifen er rettet, men de som svarte før jeg rettet har beholdt feilen. Det retter seg ikke automagisk!loebrygg skrev:På tide å korrigere skriveleif i trådtittel snart?
Skriveleifen er rettet, men de som svarte før jeg rettet har beholdt feilen. Det retter seg ikke automagisk!loebrygg skrev:På tide å korrigere skriveleif i trådtittel snart?
Odland skrev:Nå går det i tulipanglass fra 7 Fjell
Og hun er fortsatt kona di?Jærbrygg skrev:Etter at kona heiv alt sopihop eg hadde av øl glass så går nå i store rødvinsglass
Min venn i Burgund er enig med deg og han vasker alltid glassene for hånd, eller i det minste skyller dem godt med kokende vann etter oppvaskmaskinen. Det sitter igjen glansemiddel fra oppvaskmaskinen og dette setter smak.steingrd skrev:Drikker stort sett av tulipanglass eller IPA-glassene.
Etter at jeg var på en vin og sjampanjesmaking i regi av Riedl i fjor ble jeg klar over hvor stor grad glass faktisk har å si for opplevelsen, hvertfall for vin og sjampanje. Jeg trodde vel i grunnen det var mest gimmick, men vi fikk samme vin i flere forskjellige glass og det var faktisk en forskjell. Riedl lager vinglass utformet spesielt til druetypene, og det er aromaen som særlig oppleves forskjellig. Det var faktisk stor forskjell!
Det er ofte grunnen til at det til en hver tid står 5-6 ølglass på kjøkkenbenken her i hus, ahhh :fyflate:Bjarte H skrev:Ølglass må håndvaskes med egen kost/svamp for ikke å miste egenskapen til å holde på skummet. Det er vel litt av grunnen til at jeg stort sett drikker av vinglass som går i oppvaskmaskinen :roedme:
Ole Bråten skrev:Det er ofte grunnen til at det til en hver tid står 5-6 ølglass på kjøkkenbenken her i hus, ahhh :fyflate:Bjarte H skrev:Ølglass må håndvaskes med egen kost/svamp for ikke å miste egenskapen til å holde på skummet. Det er vel litt av grunnen til at jeg stort sett drikker av vinglass som går i oppvaskmaskinen :roedme:
KlausJ skrev:15 kroners glass fra Europris, holder godt på skummet selv etter ørten maskinvask.
Eller Spiegelaus spesialglass v finere anledninger.
http://Europris.no/kunder/Europris/...gruppeid=E0601&artnr=108421&qm=sym,3,0,0,0,0
Sverre K skrev:Tar bare ett glass kvær kveld så æ bruke Norgesglass