Petter Mandt
Norbrygg-medlem
Tipper den funker. Vann og vørter er ganske likt sånn sett.
Bør jo helst være food-grade, men ... står det?
Kan se om jeg kan få den sendt, er vel dyrere med portoen enn selve pumpa..Tipper den funker. Vann og vørter er ganske likt sånn sett.
Jeg bruker samme, men mindre og er også veldig fornøyd selv om den er litt vanskeligere å få ren siden det kommer noe korn mellom pose og de forsterkede stroppeneHeisann, fant den på ølbrygging.no nå, halve prisen (200kr). Har vært veldig fornøyd med den, men har fått noen småhull.
Meskepose, 70 x 85 cm - Ølbrygging AS
Sterk meskepose laget av polyester. Stor nok til å kunne brukes på gryter over 60 liter. Anbefales til Digiboil 35 og 65.www.olbrygging.no
For sukker er det ikke slik at 100g = 1 dl.Hvor kommer tallet 1,59 fra i likningen?
takk for utregningen forresten, kan jeg sove litt bedre i natt
Heh, ja det er rart med det. Gratis frakt fra Kina, svinedyrt innenlands.Kan se om jeg kan få den sendt, er vel dyrere med portoen enn selve pumpa..
Har selv lurt på å oppgradere den gamle bryggemaskinen med en slik en. Metallimpeller - bør jo være bunnsolid. Har en passe stor motor liggende også - tror du lett kan brenne ut drillen hvis du skal kjøre lange, kontinuerlige resirk'er.Lurer på om denne tåler varm vørter
Drillpumpe i messing | Tellarini Pompe | Jula
Kan brukes til de fleste væsker. Pumpehus i messing og aksel i rustfritt stål. Maks kapasitet: 32 l/min ved 2900 v/min.www.jula.no
Trenger vel ikke gå på særlig speed en drill på den, er 30 liter som skal rund i en liten timeHeh, ja det er rart med det. Gratis frakt fra Kina, svinedyrt innenlands.
Har selv lurt på å oppgradere den gamle bryggemaskinen med en slik en. Metallimpeller - bør jo være bunnsolid. Har en passe stor motor liggende også - tror du lett kan brenne ut drillen hvis du skal kjøre lange, kontinuerlige resirk'er.
AliExpress har fått på plass VOEC, jeg har ikke hatt noen pakker som har stoppet i posten. Selgere skal merke pakkene med VOEC nummeret, men ikke alle gjør det. Så jeg har like greit lagt inn AliExpress sitt VOEC nummer som en del av min adresse. Aner ikke om det hjelper eller har betydning.Avsto lenge med å bestille fra eBay/Wish etter at de nye reglene kom, men for noen mnd siden prøvde jeg meg - det skled rett gjennom (uten ekstra kost). Usikker om de har (hvadetnåheter) - forhåndsbetaling av moms mm.
Søk på
DC12V 18W Pump for Homebrew Craft Brewing Beer Wine Wort Mash Circulation Part
Du trenger også en 12 V 18+W DC strømforsyning, (jeg hadde det liggende fra gamle pc høytalere)
Du kan jo velge DHL som fraktalternativ, da har du den normalt i løpet av en uke.Fant en slik ja, men den kommer ikke før om 3-4 uker, om jeg bestiller fra kina. andre forslag enn å gjøre det manuelt ?
Merkelig at det skal være så vanskelig å løfte noe 50 cmDen drillpumpen jeg har tar ikke i det hele tatt før godt over 2000rpm, så vær obs på det.
Jepp, hadde glemt/gadd ikke søke opp begrepet (VOEC), ser at Alibaba, eBay, Wish, osv er registrert.AliExpress har fått på plass VOEC, jeg har ikke hatt noen pakker som har stoppet i posten. Selgere skal merke pakkene med VOEC nummeret, men ikke alle gjør det. Så jeg har like greit lagt inn AliExpress sitt VOEC nummer som en del av min adresse. Aner ikke om det hjelper eller har betydning.
Du kan jo velge DHL som fraktalternativ, da har du den normalt i løpet av en uke.
Selv skyr jeg avgiftssultne-DHL som pesten, og lar heller være å handle om det er eneste alternativet. Jeg har i flere tilfeller betalt mer for dyrere og tregere som UPS og EMS.
ePacket tar vanligvis mellom 14 dager og en måned. Har fått på en uke der også, men det er sjelden.
NOK 173.79 34%OFF | DC 12V Brewing Pump Low Noise Durable Homebrew Beer Circulation Brushless Water Pump Home Brew Beer Pumps
AliExpress - Online Shopping für Elektronik, Mode, Haus & Garten, Spielzeug & Sport, Automobile und mehr
Online-Shopping für die neueste Elektronik, Mode, Telefonzubehör, Computerelektronik, Spielzeug, Heim & Garten, Haushaltsgeräte, Werkzeuge, Heimwerker und mehr.a.aliexpress.com
Forøvrig får du en kraftige litt dyrere totalpris (inkl frakt)
NOK 514.10 49%OFF | HomeBrew Magnetics Pump Beer Brewing Food High Temperature Resist Electric Pump Stainless SteelInflation Device For Home Brewery
43.99US $ 52% OFF|HomeBrew Beer Pump Brewing Food High Temperature Resist Electric Magnetics Pump Stainless SteelInflation Device For Home Brewery|Beer Brewing| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Kommer på 720 kr med frakt og moms, den er gjerne verdt det, er også 220 voltForøvrig får du en kraftige litt dyrere totalpris (inkl frakt)
NOK 514.10 49%OFF | HomeBrew Magnetics Pump Beer Brewing Food High Temperature Resist Electric Pump Stainless SteelInflation Device For Home Brewery
43.99US $ 52% OFF|HomeBrew Beer Pump Brewing Food High Temperature Resist Electric Magnetics Pump Stainless SteelInflation Device For Home Brewery|Beer Brewing| - AliExpress
Kommer på 720 kr med frakt og moms, den er gjerne verdt det, er også 220 volt
Trenger kanskje bare slik til 202 kr all inkl, 550 kr for den du linketJeg skal la andre svare på hva du trenger.
Men her en en litt mindre og rimeligere. Søker du på modellnummer er det mulig du kan finne bedre priser på begge.
NOK 299.05 | china guangzhouNew Food grade homebrew Magnetic Drive Pump MP-10RN With Stainless Steel Head
35.0US $ |China Guangzhounew Food Grade Homebrew Magnetic Drive Pump Mp-10rn With Stainless Steel Head - Pumps - AliExpress
Whirlfloc is essentially Irish Moss and purified carrageenan. It needs to be boiled to induce a negative charge, which in turn attracts positive charged particles in the boil (i.e. proteins) to assist them to crash out in the cold break. Adding in the fermenter would do nothing.Kan jeg putte whirlfloc og gjærnæring i gjæringskaret? Brygger med ekstrakt sett
Helt grei...sjøl gjærer jeg lagere nede på 11 grader..Dere som er gode på Lager/w-34/70:
Tenkte "set and forget" metoden, 14 grader/18 dager + 18 grader/3 dager. Deretter lagering.
Ser ut som en grei plan?