Kold Brygg
Moderator
Husker ikke. Jeg dumpet.Hva sier datoen?
Husker ikke. Jeg dumpet.Hva sier datoen?
Om jeg husker riktig var det ikke klor, vel ikke helt, det var pipeline, men det er jo et klorbassert produktFinner det ikke igjen. Tidligere i uka var det noen som slet med lukt i silikonslanger, da var løsningen klor. Se om du finner igjen innlegget.
Bare for å være på sikre siden: Ikke bland Starsan og pipeline= klorgassOm jeg husker riktig var det ikke klor, vel ikke helt, det var pipeline, men det er jo et klorbassert produkt
Kjører to nye spørsmål. Kanskje ikke like dumt, men jeg lurer likevel.
Hvordan går dere frem når dere lager en oppskrift fra bunn av? Bestemmer dere for øltype og lar erfaringen lede? Eller sitter og leker i feks beersmith? Må innrømme at for meg virker det litt magisk, som svunne tiders aklymisters bedrifter
Og spørsmål to: Når regner dere en oppskrift for egen, når dere har tatt utgangspunkt i en annen, men byttet litt på malt og humle for eksempel?
Noen som har i hodet diameteren på gjennomføringa til en intertapkran? Altså diameter på borret jeg må bruke?
Mener det er disse jeg har, men linken er død: https://tapcooler.no/no/tilbehor-c-2/rustfri-gjennomforing-med-3-16-jg-p-13
Ser relativt lik ut. Veit du om det er samme diameter på alle?En slik?Gjennomføring 10,5 cm C214 Shank - Strømmen Hjemmebrygg AS
Rustfri gjennomføring total lengde 10,5cm. Maks veggtykkelse med standar nippel & mutter : 65mm Du trenger et 22 mm hu...www.homebrew.no
Takk! Det var en diameter jeg ikke hadde bor til, gitt.De fleste shanks er 5/8" BSP, men den du linker til er 1/2" BSP. Ytre diameter er 20,955 mm. (5/8" er 22,911 mm)
Elkjøp var første som dukka opp på Google for meg, det er et greit utvalg der ser det ut med første øyekast av kjøleskap som passer under kjøkkenbenk, eller til innbygging.Jeg driver og designer nytt kjøkken og forsøker å få inn noe øl på tapp igjen. Er det noen som veit om et kjøleskap som får plass under en normal høyde kjøkkenbenk som har plass til et par fat?
Dette blir kanskje akkurat litt for høyt?Jeg driver og designer nytt kjøkken og forsøker å få inn noe øl på tapp igjen. Er det noen som veit om et kjøleskap som får plass under en normal høyde kjøkkenbenk som har plass til et par fat?
Spørsmålet er jo om de har plass til fat. Kan jo ta en @Kloakk og ta med meg et par fat på nærmeste Elkjøp.Elkjøp var første som dukka opp på Google for meg, det er et greit utvalg der ser det ut med første øyekast av kjøleskap som passer under kjøkkenbenk, eller til innbygging.
Kjøleskap 85 cm eller mindre
Kjøleskap med en høyde på 85 cm eller mindre passer perfekt under kjøkkenbenken - det ideelle valg for små kjøkken eller hytter. Se vårt utvalg av små kjøleskap som passer under benken her.www.elkjop.no
Fat kommer jo i forskjellige høyder. 23 liters cornelius tviler jeg på, men kanskje 18 liters fra mesterbrygg går greit?Spørsmålet er jo om de har plass til fat. Kan jo ta en @Kloakk og ta med meg et par fat på nærmeste Elkjøp.
Husk å melde fra tid og sted slik at noen kan dokumentereKan jo ta en @Kloakk og ta med meg et par fat på nærmeste Elkjøp.
Jeg har faktisk 18-litersfat. De er litt breiere, da, så de bygger mindre i høyden men mer alle andre veier.Fat kommer jo i forskjellige høyder. 23 liters cornelius tviler jeg på, men kanskje 18 liters fra mesterbrygg går greit?
Vil tro et av disse har best plass, er de med høyest volum av disse minste skapa. Kanskje LXB1AE13W0.
Kjøleskap - Sammenlign priser hos Prisjakt
Sammenlign priser på Kjøleskap. Finn tilbud på 2 produkter fra Day, Microsoft, Norcool og mye mer.www.prisjakt.no
Hva er normal høyde? Jeg har kun byttet kjøkken en gang og da var visstnok normalen(ikea) 90cm.Jeg driver og designer nytt kjøkken og forsøker å få inn noe øl på tapp igjen. Er det noen som veit om et kjøleskap som får plass under en normal høyde kjøkkenbenk som har plass til et par fat?
Det er ihvertfall ikke mye unna 90. Lurer på om det jeg har nå er 88 eller noe under benkeplata.Hva er normal høyde? Jeg har kun byttet kjøkken en gang og da var visstnok normalen(ikea) 90cm.
Når det kommer til kegland sine kjøleskap så kan det være greit å vite at de krever frirom på begge sider, altså minimum 10cm på begge sidene.
Riktig, keglandskapene er vel 89, og det er tungvindt med det frirommet. Hvor har du handlet kjøkken? Vil anta de har integrerte hvitevarer som passer, så da er nok det beste å sjekke utvalget til det.Det er ihvertfall ikke mye unna 90. Lurer på om det jeg har nå er 88 eller noe under benkeplata.
Kjøkkenet blir nok litt mix&match. Gjenbruker det jeg kan av eksisterende kjøkken fra Epoq og supplerer med Ikea. Den aktuelle sida blir er epoq-sida.Riktig, keglandskapene er vel 89, og det er tungvindt med det frirommet. Hvor har du handlet kjøkken? Vil anta de har integrerte hvitevarer som passer, så da er nok det beste å sjekke utvalget til det.
Tross alt, et kjøkken er dyrt, for sånne som meg i alle fall, og da blir prisen på et kjøleskap nesten ikke merkbart. Hvordan tenker du å plassere kranene?