Nei, det tviler jeg på. Jeg har aldri kalt den det.Er det denne?
Pappas Pilsner - Recipe - BeerSmith Cloud (beersmithrecipes.com)
Pappas Pilsner - Recipe - BeerSmith Cloud
Pappas Pilsner Recipe on the Beer Recipe Cloud by BeerSmithbeersmithrecipes.com
Eller brukt amarillo i en pils.Nei, det tviler jeg på. Jeg har aldri kalt den det.
4,7%.Nok et dumt spørsmål: Noen som husker hvor mange prosent alfasyre spalten fra @Vladimir (tror jeg) inneholdt?
Greit tall å huske, selvsagt, men ja.4,7%.
Imponerende hukommelse, hva?
Noen med erfaring med Nugget som bitterhumle? Magnum har vært min "go-to", men var ikke på salget til Brewshop så da kjøpte jeg en halvkilo Nugget. Internett sier den er substitute for Magnum og Colombus.
Brukte den i en periode, men likte den ikke - og var for gjerrig til å kaste den…Noen med erfaring med Nugget som bitterhumle? Magnum har vært min "go-to", men var ikke på salget til Brewshop så da kjøpte jeg en halvkilo Nugget. Internett sier den er substitute for Magnum og Colombus.
Takk, kanskje jeg kjører pils med kun bitterhumle for å teste den..Brukte den i en periode, men likte den ikke - og var for gjerrig til å kaste den…Den tilfører, etter min mening, en krydret smak - som sikkert er fin for noen. Neste gang jeg skal ha en nøytral bitterhumle blir det Magnum
Jeg brukte en på hver, kan fort blande seg fra fat til fat om en har tilbakeslag og tapper fra et annet fat.Holder det med duotight tilbakeslagsventil rett etter co2 flaska eller burde man ha dette til alle grenene som går til de forskjellige fatene?
Vannpumpetang og mye kraft? Enig i at patentet er håpløst.Mulig dumt spørsmål, i alle fall idiotisk patent:
Vis vedlegget 61058
Hvordan demontere gasskoblingen til snub nose?
Den trenger rengjøring etter voldsom gjæring i siste runde, men det er umulig å få mothold på en RUND?! fals
Ølkoblingen er demontert og vask var på sin plass, mye guff i koblingen.
Kjøpte samme plugger på Ali, ser helt like ut og funker som bare det.Jeg har noen hull i kjelene mine som jeg ønsker å plugge. Hadde tenkt å kjøpe plugger hos Scandinavian brew, men de har blitt grossist ved årsskiftet.
Forslag på hvor jeg kan finne gode plugger ?
Jeg gjorde et søk før jeg postet, jeg var inkompetent. Nytt søk viser at Ali har hva jeg trenger likevel. TakkKjøpte samme plugger på Ali, ser helt like ut og funker som bare det.