Vis din kegerator / øleskap!

Jeg vil si at en kombo av de to siste her er best... Ei kone som tillater slikt samtidig som at man ikke trenger å spørre for man vet man får tilgivelse :D Jeg er ikke helt der enda.. men jobber med saken :D
 
Jeg er oppe i litt av det samme selv. Har bestilt tappetårn med 6 perlickraner fra over dammen og skal borre hull fra kjeller og opp når dama er på jobb...
 
Denne skulle jeg hatt :yes:, 585$ + frakt
 

Vedlegg

  • tønne.jpg
    tønne.jpg
    355,2 KB · Sett: 2.402
  • tønne 2.jpg
    tønne 2.jpg
    144,3 KB · Sett: 2.371
Litt dårlig bilde. Nærmer seg ferdig. Har brukt avkapp av mdf panelplater og kledd med styroform.
Skal i ilden på lørdag uten at jeg er tilstede så er litt spent på det.
Har laget håndtak av et slitent riveskaft i dag, men ikke montert det ennå.
 

Vedlegg

  • Kegerator.jpg
    Kegerator.jpg
    327,5 KB · Sett: 2.237
Flott skap, limer du platene på eller har du selvborende skruer ?
Har også endel mdf liggende så den iden var ikke dum.
 
Får slenge meg på.  8) Har bare en tappekran montert for øyeblikket, men har to til. German lageren må bli ferdig på lagring før eg forsetter på byggingen. :yes:
 

Vedlegg

  • IMG_20121009_160511.jpg
    IMG_20121009_160511.jpg
    920,3 KB · Sett: 2.134
  • 20121013_193237.jpg
    20121013_193237.jpg
    160,8 KB · Sett: 2.215
Øldal skrev:
Flott skap, limer du platene på eller har du selvborende skruer ?
Har også endel mdf liggende så den iden var ikke dum.
Takk  :)
Har brukt både tec7 og skruer. Det som gjorde susen var å bruke lekter i hjørnene å skru inn i de.
Var så ivrig at det ble dårlig med bilder under veis.
Ble inspirert av en tidligere i denne tråden, men de bildene er borte etter bytte av server så tok det litt etter hukommelsen.
Platene er ca 90cm høye, og styroformen er 5cm så da blir det grei plass til 4 fat, 2kg co2 og en hjemmesnekret manifold.
Bakveggen er bare en styroform plate som jeg tilpasset slik at den er tett.
Hjul type kontorstol gjør den forhåpentligvis grei å flytte på.
Bunnen lagde jeg muligens litt vel solid, men med tanke på vekten oppå så er nok det greit.
 
Min sommer kegerator på terrassen, kombinert putekasse og ølservering, frua blir glad, og jeg blir glad  :yes:

accf00d2b886b1f66424de94de9a62f0.jpg
 
Er lite eller ingen fluer her jeg bor, så er ikke noe stort problem de få timene jeg kan nyte en øl på væranda'n i den Norske sommeren :eek: men når de ikke er i bruk så er det gummihetter på tutene.
 
Pedersen skrev:
Er lite eller ingen fluer her jeg bor, så er ikke noe stort problem de få timene jeg kan nyte en øl på væranda'n i den Norske sommeren :eek: men når de ikke er i bruk så er det gummihetter på tutene.

Det var selvsagt når de ikke er i bruk jeg tenkte på.
Vet at Henrik i Bergen setter kranåpningene under vann hele året for å holde fluer borte, i tillegg til et strengt skylle og vaskeprogram. Dette er et av de få stedene jeg ikke har fått øl som jeg har lurt på om er som det skal eller som jeg har vært overbevist om at har vært infisert.
 
Har ikke hatt problemer med usmak eller ulumskheter på de, er også veldig fort gjort å demontere de for en skikkelig vask.
 
Tilbake
Topp