Vis din kegerator / øleskap!

Mangler fremdeles noen deler, må bare finne utav hva som mangler. Mangler fryser også da, men får se om jeg får tid neste uke til å gå ut til Elkjøp og kjøpe en fryser.
 
Det ble en Kegerator :yes: :yes: ;D
 

Vedlegg

  • Kege.jpg
    Kege.jpg
    88,2 KB · Sett: 2.100
  • Keg.jpg
    Keg.jpg
    70,2 KB · Sett: 2.124
Fikk nytt Øleskap som jeg i dag har fyllt til randen med godsaker.

ujuseqy6.jpg
 
Da var driptray montrert. Mye knot med fres, men fikk det på plass til slutt. Må si jeg setter pris på ebay, hvor man kan finne det man trenger til en fornuftig pris, 200 inkl.frakt, ikke ille :)
 

Vedlegg

  • IMAG0115.jpg
    IMAG0115.jpg
    1 MB · Sett: 2.621
Ikke helt ferdig, mangler noen strips for å holde på plass beerlines, og litt lakk. Men veldig fornøyd med plassen og muligheten for justering individuelt på 3 koblinger. På den tredje har jeg koblet en fordeler som kan brukes med beergun og ett tredje samt fjerde fat. Hurtigkobling på co2 på beergun slik at jeg slipper å ha den liggende i kegeratoren.

image-1.jpg



image-2.jpg



image-3.jpg



image-4.jpg
 
Er student som bor på et rom, så en kegerator basert på et kjøleskap ble vel stort for rommet mitt. Jeg tok inspasjon fra båtfolket å bygde en i finer og isopor. Kjøler den ned med fryste brusflasker som kjølelement. Foreløpig er jeg kjempe fornøyd får plass til to cornliusfat oppi itillegg til co2 tank. Bytter brusflaskene ca en gang i uken.
 

Vedlegg

  • 2012-09-23 18.14.26.jpg
    2012-09-23 18.14.26.jpg
    757,1 KB · Sett: 2.397
  • 2012-10-06 00.10.17.jpg
    2012-10-06 00.10.17.jpg
    813,3 KB · Sett: 2.410
Fikk nettopp melding fra min kone om at det stå to, pent brukte, under disk kjøleskap og venterbpå meg på hennes arbeidplass. Så får vi se om det er mulig å gjennomføre ideene som surrer rundt i hodet i praksis.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Andersp skrev:
Er student som bor på et rom, så en kegerator basert på et kjøleskap ble vel stort for rommet mitt. Jeg tok inspasjon fra båtfolket å bygde en i finer og isopor. Kjøler den ned med fryste brusflasker som kjølelement. Foreløpig er jeg kjempe fornøyd får plass til to cornliusfat oppi itillegg til CO₂ tank. Bytter brusflaskene ca en gang i uken.

Konge prosjekt, mulig eg må stjele denne ideen .
 
Her er min Kegarator. hadde 2 kvelder i garasje / Vaskekjelleren med snekkring og tillpasning.
Startet med en liten fryser, litt laminatgulv, isopor, lim, gammel massiv benkeplate og to tappetårn handlet på ebay.
egentlig hadde jeg bestilt et tårn med 2 kraner, dessverre sendte de feil tårn. løsningen ble at de sendte meg et ekstra tårn uten kostnader. ble litt snasent det og.
 

Vedlegg

  • 1.jpg
    1.jpg
    72,5 KB · Sett: 2.105
  • 2.jpg
    2.jpg
    79,9 KB · Sett: 2.104
Tilbake
Topp