Vis din kegerator / øleskap!

Ble ferdig med denne forrige helg. Satt et siemens kjøleskap uten frys (ca 175) høy i yttergangen og borret meg rett inn i bokhylla. I kjøleskapet får vi inn 4 fat pluss en hylle til gassmanifold og ting og tang. Gasstanken står utenfor. Kommer tilbake med flere bilder av oppsettet senere.
 

Vedlegg

  • 2012-07-23_19-25-43_362.jpg
    1,9 MB · Sett: 2.993
Geir B. Guin skrev:
nordtvedt skrev:
bygde meg en liten kegerator av et minibar kjøleskap. Det er plass til en 9 liter Cornelius og en sodastream CO₂ med regulator. Er det noen som vet om belysning som går an å ha inne i skapet uten at det blir for varmt ( LED) ? og hvor får man tak i billig drip tray?

Hvor har du skaffet dette kjøleskapet/minibaren??
Sorry, denne skled under radaren. Fant minibarkjøleskapet i en søppelkontainer. på jobben. Firmaet over der jeg jobber selger innredning til hoteller. Skal jeg høre hvor mye de tar for et nytt?
 
Det hadde vært interessant å vite ja.  Men regner med prisene er oppunder 2000.
Vet det er noen som selger brukte etter at de byttes ut av hoteller og bardisker osv, for en billig penge.
Men om du sjekker prisen, er det supert!
 
Sorry, denne skled under radaren. Fant minibarkjøleskapet i en søppelkontainer. på jobben. Firmaet over der jeg jobber selger innredning til hoteller. Skal jeg høre hvor mye de tar for et nytt?
[/quote]

Egentlig mer spennende å vite hva de kan formidle av brukte, eller hva de kan formidle av kontakter for slikt. Vet at brukte minibarer og annen hotellinnreding kan gå til gode priser fra tid til annen.
 
Har flytta og fiksa litt på kegeratoren. Bildeserie følger.

4fa06e9c-0771-7086.jpg


Inn der ville jeg ha min kegerator.

4fa06e9c-0797-0400.jpg


Første hylle kappet til og plassert.

4fa06e9c-07b8-3acf.jpg


De andre hyllene kappet til.

4fa06e9c-07cc-9e93.jpg


Litt hylleavkapp får ny funksjon.

4fa06e9c-07e8-c82e.jpg


Da var ting på plass. Fornøyd.
 
Pent,men jeg ville behandlet treverket med lakk eller maling, ubehandlet trekker det til seg øl og gammelt øl i kjøleslap lukter py.
 
...var så heldig å få tak i denne i sommer.. fornøyd...? jepp!! :yes:
 

Vedlegg

  • bilde.JPG
    bilde.JPG
    169,9 KB · Sett: 2.460
Da blir det bygging av 2 Keezers i vigå, deler har ankommet.  ;D ;D ;D
 

Vedlegg

  • IMG_0601w65yyy.gif
    IMG_0601w65yyy.gif
    935,8 KB · Sett: 2.357
Tilbake
Topp