Genial den der, akkuratt plass til 3 fat :ilike: . Kva modell er det?Aleksander87 skrev:Her er min! Ingen fancy kraner, men kanskje det kommer med tiden. Er ikke første-pri akkurat nå. Men lurer på å lage en krage til fryseren så jeg får plass til enda flere fat.
Alt jeg vet er at det er en Whirlpool. Freebie!Torvald skrev:Genial den der, akkuratt plass til 3 fat :ilike: . Kva modell er det?Aleksander87 skrev:Her er min! Ingen fancy kraner, men kanskje det kommer med tiden. Er ikke første-pri akkurat nå. Men lurer på å lage en krage til fryseren så jeg får plass til enda flere fat.
Ellers har eg fått montert cask breather i dag. Så nå gler eg meg som ein unge til angrampumpa kjem i hus, og da blir det brygga dry stout med ein einaste gang ;D .
nordtvedt skrev:Er det noen som vet om belysning som går an å ha inne i skapet uten at det blir for varmt ( LED) ? og hvor får man tak i billig drip tray?
Torvald skrev:Da var endeleg angrampumpa i hus, og tappetårnet har fått ein oppgradering. Ganske stor og klossete er den, men veldig praktisk med tanke på å holde ølet som ligg i sylinderen fersk, sida insida av tårnet vil holde ein betraktlig lavere temp enn romtemperaturen. Den er godt isolert og er relativ enkel å demontere slik at pumpa kan takast ut for evt. festlig lag ein anna stad. Med nokre 9 liter corny fat vil eg også kunne ha plass til 3 øl på tapp samtidig :ilike: . Eg må sikkert få meg nytt drip-tray, men det ser ut til at det eg har no kan fungere ei lita stund.
Takk takk.Kristian L skrev:Hvilken modell er det? Ser veldig pent ut!
Torvald skrev:Bare å sei i fra om du treng måla :ilike: . Kjekt å ha den integrert, men samtidig ha mogligheiten til å ta den av og med eit anna sted for festlige lag.
Kenneth N skrev:Hva er den fine NØ-saken med så fin embalasje?
Nydelig, hm.. har fått tak i bare 18åringen selv, lakris-suppe, den har jeg sett på Storo lenge.Martin E skrev:Har de Ola Dubh på polet? Det er et helt nydelig øl...