Vis din kegerator / øleskap!

Her er min! Ingen fancy kraner, men kanskje det kommer med tiden. Er ikke første-pri akkurat nå. Men lurer på å lage en krage til fryseren så jeg får plass til enda flere fat.
 

Vedlegg

  • kegerator.jpg
    kegerator.jpg
    104,4 KB · Sett: 2.848
Aleksander87 skrev:
Her er min! Ingen fancy kraner, men kanskje det kommer med tiden. Er ikke første-pri akkurat nå. Men lurer på å lage en krage til fryseren så jeg får plass til enda flere fat.
Genial den der, akkuratt plass til 3 fat :ilike: . Kva modell er det?


Ellers har eg fått montert cask breather i dag. Så nå gler eg meg som ein unge til angrampumpa kjem i hus, og da blir det brygga dry stout med ein einaste gang ;D .
 

Vedlegg

  • IMG_2765.jpg
    IMG_2765.jpg
    239,6 KB · Sett: 2.470
Har just fått batteri og Perlick-kraner så snart kommer nok Kegeratoren min i gang. Må bare finne ut hvor jeg ka borre og skru.
 
Torvald skrev:
Aleksander87 skrev:
Her er min! Ingen fancy kraner, men kanskje det kommer med tiden. Er ikke første-pri akkurat nå. Men lurer på å lage en krage til fryseren så jeg får plass til enda flere fat.
Genial den der, akkuratt plass til 3 fat :ilike: . Kva modell er det?


Ellers har eg fått montert cask breather i dag. Så nå gler eg meg som ein unge til angrampumpa kjem i hus, og da blir det brygga dry stout med ein einaste gang ;D .
Alt jeg vet er at det er en Whirlpool. Freebie! :D
 
nordtvedt skrev:
Er det noen som vet om belysning som går an å ha inne i skapet uten at det blir for varmt ( LED) ? og hvor får man tak i billig drip tray?

Du kan sjekke www.dealextreme.com De sender også fraktfritt uansett hva du bestiller fra de, om du så bestiller en ting til 0.5 dollars så kommer det i posten etter 3-4 uker. Usikker på driptray men det er mulig de har det også :)
 
Da var endeleg angrampumpa i hus, og tappetårnet har fått ein oppgradering. Ganske stor og klossete er den, men veldig praktisk med tanke på å holde ølet som ligg i sylinderen fersk, sida insida av tårnet vil holde ein betraktlig lavere temp enn romtemperaturen. Den er godt isolert og er relativ enkel å demontere slik at pumpa kan takast ut for evt. festlig lag ein anna stad. Med nokre 9 liter corny fat vil eg også kunne ha plass til 3 øl på tapp samtidig :ilike: .  Eg må sikkert få meg nytt drip-tray, men det ser ut til at det eg har no kan fungere ei lita stund.
 

Vedlegg

  • IMG_2791.jpg
    IMG_2791.jpg
    254,5 KB · Sett: 2.851
Torvald skrev:
Da var endeleg angrampumpa i hus, og tappetårnet har fått ein oppgradering. Ganske stor og klossete er den, men veldig praktisk med tanke på å holde ølet som ligg i sylinderen fersk, sida insida av tårnet vil holde ein betraktlig lavere temp enn romtemperaturen. Den er godt isolert og er relativ enkel å demontere slik at pumpa kan takast ut for evt. festlig lag ein anna stad. Med nokre 9 liter corny fat vil eg også kunne ha plass til 3 øl på tapp samtidig :ilike: .  Eg må sikkert få meg nytt drip-tray, men det ser ut til at det eg har no kan fungere ei lita stund.

Ser bra ut  ;D
 
Ah, da skjønner jeg. Så du har saget til slik at det passer perfekt? Fiffig løsning, tror dette blir blåtegningene for mitt neste øleskap.
 
Bare å sei i fra om du treng måla  :ilike: . Kjekt å ha den integrert, men samtidig ha mogligheiten til å ta den av og med eit anna sted for festlige lag.
 
Torvald skrev:
Bare å sei i fra om du treng måla  :ilike: . Kjekt å ha den integrert, men samtidig ha mogligheiten til å ta den av og med eit anna sted for festlige lag.

Tror jeg rett og slett leier deg inn til å bygge noe om jeg skulle komme så langt med bryggingen.
 
Har endelig fått meg et eget øleskap! Bare tap-a-draft foreløpig, men takket være polet på City Syd har jeg litt annet snacks også :)

fk06N.jpg


lStF3h.jpg


Uwply.jpg


QMGYM.jpg
 
Kenneth N skrev:
Hva er den fine NØ-saken med så fin embalasje?  :)

Blikkboksene?, Dark Horizon 3.. også står det en Red Horizon og Sweet Horizon bakerst i skapet sammen med en DH3 til..
 
Martin E skrev:
Har de Ola Dubh på polet? Det er et helt nydelig øl...
Nydelig, hm.. har fått tak i bare 18åringen selv, lakris-suppe, den har jeg sett på Storo lenge.
De andre er kanskje bedre?, var i overkant mye lakrissmak på denne iallefall.
 
Kun 2 tuter for øyeblikket. Kos :)

4fa06e9c-a8a3-0843.jpg


Tricka ut til å ha 3 fat pluss gass på innsiden, eller 4 med gass på utsia.

4fa06e9c-a919-5308.jpg
 
Tilbake
Topp