Jon vold skrev:Odland, hvor har du kjøpt det CO₂ oppsettet der, ser litt mer solid ut (og sansynligvis mere tette) enn de tynne slagene som sitter på mitt oppsett.
protto skrev:Jon vold skrev:Odland, hvor har du kjøpt det CO₂ oppsettet der, ser litt mer solid ut (og sansynligvis mere tette) enn de tynne slagene som sitter på mitt oppsett.
Slangen du ser der er ein høgtrykkslange og må ikkje forvekslast med slangane ein brukar ut frå regulatoren (regulatorane i dette tilfellet).
Jeg har et gammelt electrolux skap uten frysedel. Det får jeg 6 stk 19l fat og 2 stk 9l fat ikeneil01 skrev:Jeg er en ivrig tittet, som leser stort stort sett alt av poster. Det irriterer meg at folk ikke skriver hvilket kjøleskap de enkelte bruker. Jeg skal til å montere inn ett, men trenger å vite hvilket jeg trenger for å romme to Cornelius 19l. kommer du med et forslag ,så skal jeg legge ut bilde av instalasjonen
keneil01 skrev:Jeg er en ivrig tittet, som leser stort stort sett alt av poster. Det irriterer meg at folk ikke skriver hvilket kjøleskap de enkelte bruker. Jeg skal til å montere inn ett, men trenger å vite hvilket jeg trenger for å romme to Cornelius 19l. kommer du med et forslag ,så skal jeg legge ut bilde av instalasjonen
nordtvedt skrev:bygde meg en liten kegerator av et minibar kjøleskap. Det er plass til en 9 liter Cornelius og en sodastream CO₂ med regulator. Er det noen som vet om belysning som går an å ha inne i skapet uten at det blir for varmt ( LED) ? og hvor får man tak i billig drip tray?