Utformingen av glass har mye å si for opplevelsen av vin. Det samme er vel tilfelle for øl, og ikke bare estetisk, men også smaksmessig?
Mitt gamle, meget gamle, Ringnes halvlitersglass takket for seg. Christiania Glasmagasin hadde disse på tilbud, halvlitere, seks stk til litt over 200 kroner. Vakre syns jeg. Hadde tenkt meg noen skikkelige seidler, men dette falt jeg for. De var fra Hadeland Glassverk, men støpt glass.
Bruker som oftest et av Spiegelau-glassene jeg fikk i 4-pack i julegave
Tidligere gikk det i pint-glass rekvirert etter utallige besøk på The Dubliner i hovedstaden da man bodde der ;D :skitbra:
Drikker av store ølglass fra christiania glassmagasin. Fungerer veldig bra til mørkere øl. Sammenlignet samme øl i dette glasset og ett vanlig ett (blindtest på ølsorten), kjentes ut som to forskjellige øl. Mye bedre i det "fancy" glasset :skitbra:
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.