Bånn gass med drillen burde være innafor.Har fått maltkvern. Ser den bør holde ca 200(?) runder i min. Hvor viktig er dette?
Tenker å låse den med en tvinge i en gitt hastighet. Men hvordan vet en med en enkel Bosch drill hvor fort den ca går?
Har fått maltkvern. Ser den bør holde ca 200(?) runder i min. Hvor viktig er dette?
Tenker å låse den med en tvinge i en gitt hastighet. Men hvordan vet en med en enkel Bosch drill hvor fort den ca går?
Jeg gjør det konsekvent i slangen jeg bruker for lukket overføring mellom fermenter king og fat. Har ikke merket noe negativt med dette. Snarere tvert om. Byttet den nylig etter kanskje 2 år i tjeneste.Er det trygt å la det ligge igjen starsan i tappeslangene?
Bånn gass med drillen burde være innafor.
Det spiller jo ingen rolle i seg sjøl hvor fort drillen går. Blir resultatet bra, er hastigheta du brukte, innafor.Har fått maltkvern. Ser den bør holde ca 200(?) runder i min. Hvor viktig er dette?
Kan du filme den et visst antall sekunder – og spille av i langsom hastighet? Det er ikke kjempeviktig at den går nøyaktig så fort. Mener at Monstermill sier mellom 100 og 300, og at den lavere delen av intervallet er best. Har en viskermotor må min – og den rusler avgårde på litt over 100 RPM.Har fått maltkvern. Ser den bør holde ca 200(?) runder i min. Hvor viktig er dette?
Jeg må redusere størrelsen på alle bilder jeg laster opp.Noen andre som har problemer med å laste opp bilde her?
Det står at fila er for stor
Hvordan gjør jeg detJeg må redusere størrelsen på alle bilder jeg laster opp.
En tåpelig men enkel løsning er å ta screenshot av bildet på mobilen, og så croppe og laste opp det bildet.Hvordan gjør jeg det
Screenshot skjønner jeg men hva er croppe?
Men hvorfor har det funket før men ikke nå? Brukt den samme tlfBeskjære, uansett må dette gjøres i et bildeprogram
du kan ikke gjøre dette i nettleseren
På min Milwaukee drill er det oppgitt på klistremerke på siden at den går maks 450 rpm i gir 1 og 1800 rpm i gir 2. Ev. om du har modellnr, google det og "rpm" så finner du nok tilsvarende. Jeg bruker imidlertid å kjøre maltkvernen med drillen på litt over "tomgang" i gir 2 (som er det som bråker minst) og da er det en hvit malingsflekk på chucken som passerer 2-3 ganger i sekunder som skulle tilsvare 100-200 rpm. Så lenge jeg rekker å måle opp og kverne malten innen vannet er varmet opp er jeg fornøyd.Har fått maltkvern. Ser den bør holde ca 200(?) runder i min. Hvor viktig er dette?
Det er merkelig for jeg har vært her inne noen år og 3mb var grensen da, og den samme enda. Jeg sitter stort sett på telefonen når jeg surfer og har derfor lastet ned en app som heter photo & picture resizer og fungerer ypperlig til formåletMen hvorfor har det funket før men ikke nå? Brukt den samme tlf
Stiller den inn på den tempen jeg ønsker, i følge tilten ligger den ca 0,4 grader lavere, jeg har 0,5 grader frirom.Åssen innstillinger har dere på inkbird den manuele. Jeg setter den til 12°C men den går opp til 12,8°C
Det er en finfin metode for å ta knekken på drillen. Lavt turtall og høy belastning er ikke elektromotorer særlig glad i...På min Milwaukee drill er det oppgitt på klistremerke på siden at den går maks 450 rpm i gir 1 og 1800 rpm i gir 2. Ev. om du har modellnr, google det og "rpm" så finner du nok tilsvarende. Jeg bruker imidlertid å kjøre maltkvernen med drillen på litt over "tomgang" i gir 2 (som er det som bråker minst) og da er det en hvit malingsflekk på chucken som passerer 2-3 ganger i sekunder som skulle tilsvare 100-200 rpm. Så lenge jeg rekker å måle opp og kverne malten innen vannet er varmet opp er jeg fornøyd.
Hvis det er PVC eller lignende så går det vel greit. Er det silikonslange så vil starsan ødelegge.Er det trygt å la det ligge igjen starsan i tappeslangene?