Var innom polet for en ny handletur og fortalte om to infiserte øl de hadde anbefalt. Fikk beskjed om å komme med innhold/flasker. Kommer aldri til å gidde det...Noen som vet om man får byttet feilvareflasker på polet når det gjelder øl, slik det er med vin som er "korket" osv? Jeg hadde en Westmalle dubbel som var helt uten kullsyre som det bare var å helle ut.
Var innom polet for en ny handletur og fortalte om to infiserte øl de hadde anbefalt. Fikk beskjed om å komme med innhold/flasker. Kommer aldri til å gidde det...
Har fått to infiserte øl med i årets juleølbestilling. Korka begge og tok de med på neste visitt. De spør hva som var galt og så får du en tilgodelapp. Få grunner til å ikke gjøre det, med mindre man bor krøkkete til. Produsenten får jo ikke tilbakemelding på feil dersom forbruker ikke gir beskjed.Var innom polet for en ny handletur og fortalte om to infiserte øl de hadde anbefalt. Fikk beskjed om å komme med innhold/flasker. Kommer aldri til å gidde det...
Hvis jeg helte alt i glasset så heller jeg tilbake ja, men gidder ikke mer enn rundt halve flaska. Korker med min kork eller deres originale, er hippsomhapp.Skal helt klart vurdere det...
Så da heller dere resten tilbake i flasken og korker med ny kork?
Vi burde nok hatt en tråd med defekt øl, både som lærdom og for å hindre nykjøp
[Edit] Opprettet tråd her
https://forum.norbrygg.no/threads/ol-som-har-usmak-er-odelagt.35533/
Regelen for vin er 3/4 flaske, mener jeg å ha hørt for lenge siden. Men tror ikke de er nazi på det. Poenget er vel at man skal vise at man ikke forsøker å drikke og kose seg gratis.Kommer til å benytte ny kork. Vil ikke ha svineriet lekk
Får se hvor mye som kommer tilbake. Er vel viktig at det er mer enn en liten slant...
Ikke i det hele tatt Dropp å bruke gjærlåsen som en indikator. Det eneste den indikerer er at det går en eller annen gass gjennom den, ikke noe annet Hvis det bobler så går det gass, hvis det ikke gjør det så går det ikke gass gjennom den. Det er alt den gjærlåsen viser, egentlig.
Dip tube. Plundrete å sende, så jeg tviler på om du finner det. Koster ikke all verden i norske bryggebutikker.Prøver febrilsk å finne et slikt stigrør til øl ut på et 19 liters cornelius fat på ebay/Ali, slik at jeg kan lage meg en tryllestav/lang pinne til O2 en min, som per nå har myk slange med en stein festet til enden. Men jeg finner ingen på ebay/ali. Noe som sier meg at jeg ikke søker riktig. Noen som vet hva den dingsen jeg leter etter heter på engelsk?
JetCarrierTakker! Men De vil altså ikke sende denne flotte staven til meg på min adresse. Plagsomt...
JetCarrier
Sent from my iPhone using Tapatalk