Vis din kegerator / øleskap!

Når kona er i godt humør og oppfordrer meg til å lage tappetårn på kjøkkenet så er det bare og hive seg rundt og få det opp kjappest mulig...

Vedlegg

• IMG_4326.JPG
    IMG_4326.JPG
    846,7 KB · Sett: 1.663
  • IMG_4342.JPG
    IMG_4342.JPG
    671,5 KB · Sett: 1.660
  • IMG_6217.jpg
    IMG_6217.jpg
    435,3 KB · Sett: 1.655
  • IMG_6246.jpg
    IMG_6246.jpg
    1,1 MB · Sett: 1.656
Thorvald skrev:
Brede skrev:
Har 8 kraner etterhverandre og det gikk helt fint, skal poste bilder når jeg kommer hjem fra sjøen om 14 dager  :). Bare å få øl på alle kranene igjenn nå ;-)

Fått tatt noen bilder?

Ble litt forsinket, men her kommer bildene. Det er 8 kraner og plass til 8X 19 L cornelius :) Har bare øl på 5 nå, men blir etter hvert.
Mangler driptray enda.

Vedlegg

• IMG_0445.JPG
    IMG_0445.JPG
    1,7 MB · Sett: 1.955
  • IMG_0442.JPG
    IMG_0442.JPG
    1,6 MB · Sett: 1.979
  • IMG_0443.JPG
    IMG_0443.JPG
    1,8 MB · Sett: 1.966
Brede skrev:
Thorvald skrev:
Brede skrev:
Har 8 kraner etterhverandre og det gikk helt fint, skal poste bilder når jeg kommer hjem fra sjøen om 14 dager  :). Bare å få øl på alle kranene igjenn nå ;-)

Smud!!
Fått tatt noen bilder?

Ble litt forsinket, men her kommer bildene. Det er 8 kraner og plass til 8X 19 L Cornelius :) Har bare øl på 5 nå, men blir etter hvert.
Mangler driptray enda.

kona syns kjøleskapet var så stygt, så restene av veggplatene har nå fått en misjon.

Vedlegg

• 1383163204094.jpg
    1383163204094.jpg
    1,3 MB · Sett: 1.829
Nesten ferdig. Noe listverk og litt tenking på hvordan jeg skal få hengelsiden på døra pen og samtidig mulig å åpne, så er det i boks :)

Ørlite småplukk igjen, så sier jeg meg fornøyd. Kostet meg 139kr, for 2.5m vinkellist, resten var til overs etter loftbygging i sommer :)

Vedlegg

• Kegger3.jpg
    Kegger3.jpg
    119,1 KB · Sett: 1.597
  • kegger2.jpg
    kegger2.jpg
    98,4 KB · Sett: 1.602
Fiks ferdig :)
Mangler bare et par fjonge håndtak. Tenkte å fylle rørene med humle og malt, men jeg klarer ikke bli kvitt etikettene på de rørene. Har prøvd forgjeves på 4 rør så langt, så ga jeg blanke.
Også må jeg kjøpe fargesprakende kritt.

Vedlegg

• kegger4.jpg
    kegger4.jpg
    57,9 KB · Sett: 1.501
Lekkert, runarstock!

Selv er jeg ikke helt ferdig, men FlyttBar er fullt brukbar. Til vanlig står den på (kj)ølerommet hvor det er 8 grader, men med 5 cm isopor og oppunder 60 liter øl holdt den greit på temperaturen utover kvelden da jeg hadde den med i et 60-årslag forrige helg. Det var før kranene kom fra Rutof – så den var ikke like stas, men tre partytaps tredd gjennom ei metallist gikk helt greit rent funksjonelt. Skal bygge mer et bedre «tårn» og male hele greia, men så langt har jeg ikke kommet ennå. Må også finne en løsning på diptray som fungerer. Men akkurat nå er jeg veldig fornøy med at FlyttBar fungerer og har fått skikkelige kraner!

runarstock skrev:
Fiks ferdig :)
Mangler bare et par fjonge håndtak. Tenkte å fylle rørene med humle og malt, men jeg klarer ikke bli kvitt etikettene på de rørene. Har prøvd forgjeves på 4 rør så langt, så ga jeg blanke.
Også må jeg kjøpe fargesprakende kritt.
Tøft med håntakene :) Håper noen finner en snedig måte og fjerne etiketten på :) da er d bare fanatsienn som setter grenser for hva dei kan fylles med  :skitbra:

En fin ting å fjerne etikettene med er sånn man fjerner skismøring med, alternativt har Biltema noe som heter Label Off, men mistenker at det er noe av det samme.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tilbake
Topp