Er det lov å si?Roooolig nåh Kurt, den sitter, men mer bak i ganen, kødd
Er det lov å si?Roooolig nåh Kurt, den sitter, men mer bak i ganen, kødd
Ikke kast bensin på bålet da mann
Det var da voldsomt til komikere her i kveld, faen ass, min egen feil, tenkte ikke over at det er fredag, note to selfEr det lov å si?
Cascade kan være litt uforutsigbar, men bringebærfrø? Du har ikke fått med tanniner på en eller annen måte?Noen andre som syns Cascade smaker litt som å tygge bringebærfrø? Jeg lurer på om det er humlen eller brukerfeil som er grunnen til at jeg ikke er så alt for begeistret over Blonden min med kun Cascade...
Var nettopp det jeg lurte på, jeg prøver alltid være forsiktig med spesialmalten jeg trekker, starter på 4 grader, kornet i kasserollen og trekker til tempen er 70° løfter kasserollen vekk og lar den stå 25 min før jeg siler av vannet og tilsetter kokekasserollen.Cascade kan være litt uforutsigbar, men bringebærfrø? Du har ikke fått med tanniner på en eller annen måte?
Et annet domt spørsmål, hvor lang kontakttid trenger puré?Ja! Snakker av erfaring, bortsett fra at jeg brukte mango.
0? Eller liker du øl med tilsetninger vil du sikkert ha et annet svarEt annet domt spørsmål, hvor lang kontakttid trenger puré?
Er nok større autoriteter enn meg på forumet. Jeg tilsatte mango i en split batch med saison. Etter at det satte seg fast i stigerøret har jeg ikke tilsatt verken frukt eller grønnsaker i øl.Et annet domt spørsmål, hvor lang kontakttid trenger puré?
Sikker på det er rett dimensjon på røra?Sliter med Co2 lekkasje fra JG koblingene.
Bruker harde Co2 rør, men de er vanvittige sensitive for når det lekker litt eller mye.
Noe åpenbart eg gjør feil?
Trykker de så hardt inn eg kan, men med en gang det er den minste bevegelse så hører eg et lite "pffff".
Gjelder både koblingene ut fra Co2 kolben og inn i fatene.
Man kan lure, men det er vanskelig å tro at de solgte feil i butikken. De passer jo egentlig perfekt, helt til de får litt bevegelse.Sikker på det er rett dimensjon på røra?
Man kan lure, men det er vanskelig å tro at de solgte feil i butikken. De passer jo egentlig perfekt, helt til de får litt bevegelse.
For å få dem tette, må du ikke dra dem ut, ikke dytte dem inn? Jeg mener; først dytte dem inn, så dra dem ut? (Dette har jeg veldig begrensa erfaring med, men mener å huske noe sånt.)