Først så kvitter du deg med det brettet som fulgte med og kjøper dette og bruker selvfølgelig kun topp platen, lager hull og setter fast kvernen.
SNUDDA snurrebrett, massivt tre, 39 cm Sett en spinn på hverdagen med dette runde trebrettet. Gi den en snurr for å komme nærmere favorittene dine. Komfortabelt og praktisk – og en enkel måte å oppgradere kjøkkenet eller spiseplassen på. Den dreibare sokkelen forenkler serveringen.
www.ikea.com
Til drillen kjøper du strips som kan åpnes og lukkes, de får du på biltema også strammer du bare stripsen til det går sakte, men uten problemer. Jeg har annen erfaring enn andre ser jeg, fart spiller absolutt en rolle, men kondisjonerer du maltet kan du slippe unna med litt høyere hastighet.
Strips av UV-bestandig nylon. Kan åpnes og lukkes flere ganger. Strips har et nesten ubegrenset bruksområde. De er praktiske for enkelt å feste eller holde s...
www.biltema.no
Og bare så det er sagt så har jeg samme kvern og den er håpløs, om jeg fyller den opp så kverner den litt og spinner, kverner og spinner, søppel i min erfaring, hadde jeg hatt planer om å kverne mer enn 5kg malt i måneden hadde jeg kjøpt denne.
Ekte håndverkeri ( ikke Kina produkt) Justerbare valser 0,5-3,5 mm i syrefast stål, 2 stk Ø40 L=80 mm Inkludert: • Maltmølle med to drivende valser takket være bruk av tannhjul • Rustfristål trakt med kapasitet på 7 kg • 10mm sekskant tilkobling for drill • Skruer for justering av...
www.finn.no