Letet leeenge etter et skap som var så lite som mulig men hadde plass til 4 fat. Å bo sentralt i Oslo gir en del arealmessige utfordringer, og ikke nok med det så skal kjærester også tas hensyn til. Etter mye surfing dukket et fullhøyde kjøleskap opp på finn.no, ikke det jeg hadde håpet på men jeg måtte slå til. Det var jo mye høyere en det jeg hadde planlagt.
Jeg angrer ikke et sekund, tanken om areal er jo bortkastet dersom man ikke kan utnytte m3 også! Plass til flasker, startere og CO₂ inni kjøleskapet gjorde det veldig damevennlig! Helst ville jeg klattet på masse klistremerker og stasj, men jeg innser at i børstet aluminium så glir det godt nok inn i kjøkkenet til at det kan stå der. Det er jo greit å ha øleskapet der man er og ikke måtte gjemme det i en kjeller eller det som verre er. All respekt til de som har bygget innredninger til øleskapene sine slik at de ser ut som møbler :skitbra:.Har sett endel av de rundt omkring, de ser råbra ut! :yes:
Til slutt vil jeg bare si til ALLE som har postet ting i denne trådene at jeg ville aldri fått et øleskap som passet mine behov, uten alle inspillene som denne tråden har gitt meg! :ilike:
Keep it livin, fating har gitt meg høyere bryggefrekvens. (OG bedre øl???, etter å ha brygget mere???)