Ja det stemmer ganske bra, eller vist ikke blir fiskene ryggsvømmere.. Men er vel ikke så mye trykk som skal i ett fat helder ? 0.5 - 1.5 bar? og etter det eg ser, skal denne klare så myeLarzan skrev:Nå er det vel minimalt med trykk ut fra akvarieregulatorene, de skal jo bare slippe løs noen bobler til vannet.
etter det eg kan lese så har denne finjustering. og kan takle opp til 10 bar.. som er jo ganske hart trykk. satser på ei bestilling. skal gi en lyd når eg har fått testet denne.Ketil skrev:Hvis du får satt den på ca 1 bar, har du fint trykk på kranene. Det funker hvertfall fint på mine øleskap.
jølle skrev:Den må jo passe perfekt på AGA sine brukmaskinflasker. (425g)
Supert til å ha med på tur.
Hvor kjøper du beer gas og utstyr til stout krana di? Og funker det fint? (bedre enne Co2)Odland skrev:Ny stoutkran er på plass
glennrlie skrev:Liten mod for å få på plass en 5 kg CO₂-flaske, samt et mer fancy on tap-"skilt":
http://bryggerlauget.blogspot.no/2013/08/kegerator-mod.html
Brede skrev:Har 8 kraner etterhverandre og det gikk helt fint, skal poste bilder når jeg kommer hjem fra sjøen om 14 dager . Bare å få øl på alle kranene igjenn nå ;-)
Per Marius skrev:skulla så gjerne vist bilder av min kegorator som er under utvikling.. men men
I dag skull eeg finjustere, etter ett alt for heftig skummproblem.
Her kjem oppskriften på en katastrofe.. 30 liter fat med øl, alt for høgt trykk, og en løs slange på "øl ut".. dette fører fort til 2-3 timer med vasking... :cheeky: